Huisstijl ontwerp

Geef je bedrijf meer impact!

Een ‘nieuwe’ huisstijl is voor een bedrijf erg belangrijk, het weerspiegelt namelijk de identiteit van jouw bedrijf.

Wanneer wij een nieuwe huisstijl voor je ontwikkelen is het belangrijk om voor ogen te hebben wat je precies wilt uitstralen als bedrijf. Er bestaan 6 onderdelen voor het ontwikkelen van een goede huisstijl. Deze onderdelen zijn: het logo, kleurgebruik, lettertype, de pay-off, de lay-out en de fotografische stijl. Wij gaan graag voor je aan het slag om met jou en je bedrijf mee te denken voor een perfecte huisstijl. 

Kosten

Wat kost het om je huisstijl door Yellow Impact te laten ontwikkelen? Om antwoord te krijgen op deze vraag kun je het beste een offerte aanvragen.

Uiteraard vinden wij het erg leuk om al je verhalen, wensen en ideeën te bespreken onder het genot van een vers kopje koffie.

who we are

Huisstijlontwikkelproces

Bij het ontwikkelingsproces van een huisstijl doorlopen we meerdere fases. De fases worden hieronder kort benoemd. Mocht je hier meer over willen weten dan gaan we graag met je in gesprek.

Fase 1: Strategie

Wat moet de huisstijl uitstralen? Bepaal de identiteit van je organisatie.

Fase 2: Ontwerp

Het logo, de pay-off, het kleurgebruik, de typografie, de lay-out en de fotogra- fie komen hier aan bod.

Fase 3: Implementatie huisstijldragers

Zodra een nieuwe huisstijl ontworpen en goedgekeurd is kan deze geïmplementeerd worden op alle huisstijldragers van een organisatie. Zoals kleding, brochures e.d.

Fase 4: Management

Centraal huisstijlhandboek kenbaar maken aan elke medewerker. Iedereen is op de hoogte van de nieuwe huisstijl.

Fase 5: Evaluatie

Regelmatig evalueren, voor, tijdens en na het ontwikkelingsproces.

CREATIVE CHARTS

1 %
Creatief

We denken met je mee en gaan altijd voor het beste resultaat

1 %
Out of the box

Net even anders… 

1 %
Transparant

Je weet altijd waar je aan toe bent.

WAT ZEGGEN ONZE FANS?

"Ik kan wel janken van blijdschap!"
"Snelle levering. Ik ben ontzettend blij met de kleurrijke flyers".
"Erg fijne samenwerking. Open communicatie en snelle actie. We zijn heel blij met het magazine".